Klubové křeslo s podnožkou model č. 670 & model č. 671
Evropa, konec 20. stol., návrh Charles & Ray Eames v r. 1956, křeslo tvořeno třemi tvarovanými dýhovanými skořepinami, plně polstrováno s koženým čalouněním, litá hliníková otočná noha, pružící mechanismus, podnožka z jednoho kusu skořepiny identického tvaru jako sedák křesla, polstrováno, otočná litá hliníková noha, šířka 80 cm, hloubka 85 cm, sedák 62 x 55 cm
Kožené čalouněné křeslo s podnožkou patří mezi nejslavnější design manželů Eamsových, průkopníků a inovátorů moderního amerického designu. Jejich nábytek patří k ikonám designu a patří k nejoblíbenějším po celém světě. Luxusní kousek začal být vyráběn firmou Herman Miller v r. 1956 a byl určen pro náročné klienty a exkluzivní interiéry. Křeslo je složené ze tří tvarovaných skořepin, původně vyráběných z dýhy brazilského růžového dřeva, později nahrazené jinými dřevěnými dýhami. Opěrák a opěrka hlavy jsou spojeny dvěmi hliníkovými spojkami a tento celek je zavěšený do sedáku a upevněn dvěmi spoji v područkách. Područky jsou uchyceny takovým způsobem, aby křeslo při použití pružilo. Sedák židle je upevněn na otočné lité hliníkové noze. Celé křeslo i podnožka jsou opatřeny měkkým polstrováním s koženým potahem, které je pomocí zipů připevněno k podložce, která je spojena se skořepinou skrytými háčky a klipsy. Křeslo s podnožkou vynikají maximální mírou pohodlí, přesvědčivou sochařskou konstrukcí vypracovanou do nejmenších detailů a luxusními materiály. Ve svých sbírkách ji má například věhlasné muzeum moderního umění MOMA v New Yorku.Charles a Ray Eamsovi (úspěšní fotografové, filmoví tvůrci a architekti a návrháři designu) se seznámili v r. 1940, kdy Ray asistovala Charlesovi a Eero Saarinenovi s jejich návrhy pro soutěž „Organic Design in Home Furnishings“ konanou v Muzeu moderního umění v New Yorku. V r. 1941 se vzali a odstěhovali do Kalifornie. V padesátých a šedesátých letech pracovali pro firmu Herman Miller. Mezi jejich nejslavnější návrhy patří LCW z r. 1945 (dřevěná lenoška) z tvarované překližky, židle DAR z plastu a s kovovýma nohama z r. 1948–1950, úložný díl ESU z r. 1950, jídelní židle s dřevěnýma nohama DSR, houpací křeslo RAR z r. 1950 a mnoho dalších. Eamsovi se ve svých designech zabývali tvarováním překližky a později experimentovali se sklolaminátem a drátěnými konstrukcemi. Jejich organický design plný svěžích barev určený široké vrstvě obyvatel se stal výrazem amerického životního stylu.